Thursday, July 10, 2014

Ugly Dolls

Er der nogen der kan huske Ugly Dolls, som der var en hype med for nogle år siden? Jeg har selv to eksemplarer af Ugly Dog.


Grunden til at jeg har to er der en lidt sød historie bag. Jeg havde taget min første med på en lejrtur, men kunne ikke finde den da jeg kom hjem. Jeg troede jeg havde mistet den på turen. Min lillebror var så sød at give mig en ny i gave. Det skulle så vise sig at den første lå i bunden af en sovepose. Så nu har jeg to, haha.

I hvert fald var det noget andet jeg også har fået syet nu hvor min dejlige symaskine, Linea, er fremme. Her er det par Ugly Dolls jeg har lavet til min lille kusine og fætter.


Det tog en hel dag at lave designet, brodere navnene og få syet dukkerne. Tror også min kæreste blev lidt træt af mig til sidst, den stakkel.

No comments:

Post a Comment