Thursday, July 10, 2014

Cosplay: Amaimon!

I går var jeg ude for at købe stof til mit næste cosplay, Amaimon fra Ao no Exorcist. Siden jeg så serien for godt og vel fire måneder siden har jeg overvejet at cosplaye ham. Det er lidt af et projekt og jeg er spændt på om jeg i det hele taget kan nå det.



Fra venstre mod højre, stof til: skjorte, for, bælte, bukser, vest, jakke.

I dag fik jeg lavet skjorten færdig og jeg må sige at stoffet til den skjorte har været en udfordring i sig selv. Hvor finder man en skjorte i lilla, gule og grønne striber? Eller bare stof i det mønster? Simple. You don't.
Overraskende nok fandt jeg en Ralph Lauren skjorte i det mønster på eBay, men den kom til at koste sammenlagt 200 kr. Det gad nærrige mig ikke når jeg kunne få noget stof der, trods det ikke ligner, alligevel er okay, til blot 23 kr. Yes, min skjorte har kostet 23 kr, men er utroligt grim.


Lad os ignorere mine evner til at binde slips og i stedet beundre den hæslige skjorte til blot 23 kr. Yes.

No comments:

Post a Comment