Sunday, July 6, 2014

Late night testing

Inden jeg smuttede i seng ville jeg lige teste make up til mit Amaimon cosplay. Der er visse udfordringer ved at cosplaye en karakter med næsten ingen øjenbryn, men jeg fandt en løsning. Lim! Ja, jeg har limet compact powder i forskellige nuancer til mine øjenbryn. Det fungerer ret godt, men der skal bruges overraskende meget lim. Til at farve øjenbrynene grønne brugte jeg øjenskygge. Jeg havde ikke den helt rigtige nuance, men fik blandet mig frem til noget okay.



Nu hvor jeg er i gang med en post for spas, vil jeg lige oplyse om at jeg snart vinder en pakke pocky. For to dage siden blev jeg udfordret til at lærer den første Shingeki no Kyojin opening, Guren no Yumiya, udenad på en uge. Jeg har stadig 5 dage tilbage og jeg vil mene at jeg kan en god halvdel af den allerede. Det hjælper også lidt at have terpet 2 hours version i snart 6 timer, haha.




No comments:

Post a Comment