Saturday, July 5, 2014

Jeg hader tyl!

Nu er jeg endelig ved at nå vejs ende med hensyn til mit Camellia Gumi cosplay (nu har I også hørt om det længe...). I går blev tylskørtet syet og kjolen blev lagt op, så den ikke længere var knælængde, men i stedet lårkort. Alt i alt blev kjolen ikke helt som på det billede jeg har syet efter. Det skyldes blandt andet at kjolens vidde ikke var stor nok og at jeg ikke kunne få tylet til at stritte nok (heraf mit had til tyl).
I dag har jeg brugt det meste af dagen på at sy blomster. Jeg havde virkelig ikke regnet med at det ville tage ca en time at sy hver af dem, hvilket bliver til en del timer når man skal bruge seks styks. Men nu er det tylhelvede også overstået! Jeg er bare glad for at mit næste cosplay ikke har det mindste med tyl at gøre. Det ville jeg ikke have overlevet.


Og det var så sådan her kjolen endte med at blive. Selvom designet er en del anderledes end det rigtige er jeg faktisk meget godt tilfreds med det. Nu mangler jeg bare at købe handskerne og noget stof til båndet på hatten. Så er næste cosplay mit Amaimon!

No comments:

Post a Comment