Thursday, July 10, 2014

Genki 2014

Da der er mindre end en måned til Genki vil jeg hurtigt oplyse om hvilke cosplays jeg har planer for i år.

Fredag d. 1. august
Da noget helt fantastisk skete til J-Popcon 2014 cosplayer jeg den role-reversed genkimaskot, Pong. Historien for dette bliver i en anden post.

Foto fra J-popcon


Lørdag d. 2. august
Lørdag var det meningen at vi skulle være en hel gruppe Ao no Exorcist cosplayere, men vi er kun tre. En anden gang regner vi med alle sammen at samles. Så denne dag skal jeg være Amaimon. Jeg frygter lidt for at det bliver en rigtig varm dag. Hvis det er tilfældet bliver det et helvede at være Amaimon.



Søndag d. 3. august
Da jeg endelig har fået lavet mit Camellia Gumi cosplay færdig er det det jeg har på om søndagen. Sidste år var det meningen det skulle have været om lørdagen, men intet gik efter planen der, så endte med at have Matryoshka Gumi på alle tre dage.


No comments:

Post a Comment