Saturday, July 12, 2014

Blåt hår!

I går tog jeg til Helsingør for endelig at farve mit hår blåt sammen med Maria. Jeg farvede første gang mit hår blåt i marts, men kunne virkelig godt lide det, så jeg ville gerne prøve igen. Det var lidt af et projekt med to hårfarver til hver af vores hår og alt det der, men det lykkedes til sidst.


Efter vi havde farvet hår tog vi i biografen for at se How To Train Your Dragon 2. Vi aftalte for et godt stykke tid siden at det ville vi gøre og vi ville gøre det i cosplay. Maria har sin Toothless kigurumi, som ud over at være mega varm og lidt upraktisk med den kæmpe hale, er rigtig flot lavet! Jeg havde til gengæld ikke noget rigtigt Hiccup cosplay, så måtte improvisere lidt med en grøn rollespilskofte og min brune paryk.


Det var utroligt svært at tage en selfie af os begge og plakaten, men det gik næsten. Jeg stemmer for at cosplaye Hiccup og Toothless igen, men næste gang vil jeg have et ordentligt cosplay og af Hiccup fra How To Train Your Dragon 2. Jeg er helt vild med designet!

Som det sidste vi fik ordnet den dag var at bevise at jeg kunne synge hele openingen til Shingeki no Kyojin. Vi fik lavet ret mange sjove optagelser før vi besluttede at det var godt nok. Min optagelse blev godkendt så jeg kan nu se frem til at få mine pockies, yay! Og nu har vi aftalt at lære anime openings på skift for at kunne grine lidt af hinanden, så næste opening for mig er openingen til Gunslinger Girl - il teatrino, Tatta Hitotsu no Omoi.

No comments:

Post a Comment