Friday, July 12, 2013

Mejsevej

Så er jeg hjemme igen efter fem dage i sommerhus med min familie og min mors løbevenindes familie. De er nogle supersøde mennesker! Sommerhuset ligger dejligt tæt på Danmarks officielt bedste strand. Det er bare lige ned gennem haven, over katastrofevejen, op på diget og så er man der. Jeg vil gætte på at der er godt og vel 50 meter fra hus til hav. Det blev også udnytter godt! Jeg tror vi var nede og bade næsten h er eneste dag. Vejret har også virkelig lagt op til det. Vi har haft sol og over 20 grader alle dage. Jeg synes stadig det er min fortjeneste, da jeg slæbte mit regntøj med. Alle ved jo at det ikke regner hvis man tager det med, haha.
Vi startede stærkt alle dage ud med en løbetur, noget styrketræning og en dukkert i havet. Vi må åbenbart have set meget sporty ud, fordi der var en pige som spurgte om vi ikke ville deltage i noget yoga/pilates samme dag. Så fik man også prøvet det, og jeg må sige det var fantastisk!


Udover træning og dukkerter i havet har vi også spillet en del spil. Alt fra minigolf og petang til Yatzy og Mejer, og så også lige noget kongespil, havebadminton og kæmpetennis. Så, ja, det har været en meget aktiv uge, men noget skulle der jo til at forbrænde alle de jordbær med mathildecreme og citronmåner vi fik spist, haha.
Men mig, værende mig, kunne jeg jo ikke holde mig fra alt det kreative i alt for lang tid ad gangen. Så jeg fik malet en lille smule og jeg må sige at jeg nyder at arbejde med vandfarver. Den nyeste af mine historier er også blevet en del længere. Jeg havde ikke min computer så jeg har skrevet videre på den på min iPod, og jeg tror jeg fik skriblet op mod 5 A4 sider ned. Det er ikke så lidt, og jeg er kun lige begyndt.


No comments:

Post a Comment