Monday, January 5, 2015

Ferie!

Ja, ferien er overstået. Desværre. Det er ellers helt rart at have alt den tid til lige hvad jeg lyster. Det er heller ikke få ting jeg har fået foretaget mig, da jeg endelig var fri af SRP'ens grumme klør og for alvor fri. Selvom jeg har brugt rigtig meget tid på at være sammen med min familie og venner både i juletiden og til nytår, så har jeg også haft tid til andet. Det er jo skønt.

Som hvert år siden 2011 har jeg deltaget i et Secret Santa Projekt på DeviantART og i år var ønsket Jack Frost fan art. Jeg er som altid lidt for ambitiøs og startede i lidt for dårlig tid, men jeg er ikke utilfreds med resultatet.


Jeg kunne godt overveje at bruge lidt mere tid på at finjustere et par detaljer på tegningen, men for nu må den være sådan her. Selv fik jeg en tegning af min karakter Meg Sipos fra min historie Hybris.


Jeg fik også malet lidt her i ferien. Det blev til en lidt nyfortolket version af Pink Floyds Dark Side of the Moon på et stort lærred som julegave til Nikolaj.


Som det sidste i december måned besluttede jeg mig også for at tage mig sammen og deltage i The Pokemon Race Collab, som går ud på at tegne en pokemon og en rytter, som vil deltage i løbet. Det hele bliver sat sammen i februar og som det er nu er vi over 100 deltagere, wow!
Jeg valgte at deltage med Mega Absol.



Efter at være begyndt at tegne digitalt igen blev jeg faktisk helt fanget af det og jeg har fået tegnet nogle flere skitser og sådan her i det nye år. Det meste af det er stadig skitser, men er blevet ret godt tilfreds med min tegning af Niro fra den historie jeg skriver på for tiden.


Jeg ville gerne omtale historien med dens titel - hvis den da havde fået en endnu. Det er imponerende hvordan man kan digte en historie over fire år og stadig ikke have en titel til den, haha. Det dejlige er, at jeg er så godt igang med den, at jeg ikke er gået i stå efter 10.000 ord, hvilket jeg har en tendens til at gøre. I stedet går det faktisk så godt med den, at jeg er oppe over 25.000 ord. Det er super skønt, da det er lidt af en milepæl for mig.

No comments:

Post a Comment