Friday, November 28, 2014

Forfatterskole

Så er årets forfatterskole overstået. Det er andet år at jeg deltager i det tilbud der er på gymnasiet om at modtage skriveundervisning fra elever fra den rigtige forfatterskole. Ligesom sidste år er det super fedt, med masser af muligheder for at skrive kreativt.
Vi afsluttede forløbet med et lave små bøger og tage en tur ind til forfatterskolen og til en oplæsning. I år valgte jeg, at jeg også gerne ville være med til at læse, da der blev afholdt reception på skolen. Sidste år havde jeg pænt takket nej, men da det formentlig er sidste år jeg har mulighed for at deltage, tænkte jeg, jeg ville have fulgt udbytte. Oplæsningen gik utroligt godt og jeg tror der var mange der var begejstret for min tekst.
Fordi jeg er ih og åh så kreativ, så har jeg tilladt mig at lave en interaktiv flip book med min historie, så mine kære læsere har mulighed for at få den rigtige bogfornemmelse af min tekst.


 

No comments:

Post a Comment