Wednesday, November 19, 2014

Hollywood Undead

I fødselsdagsgave i sommers fik jeg to billetter til den Hollywood Undead koncert der var i fredags. Hollywood Undead har været mit yndlingsband længe og jeg er stadig helt vild med deres musik, så det var enormt fedt at komme til koncert med dem og se dem live, sammen med Maria og min lillebror. Også fordi jeg jo ikke kun er vild med deres musik, men også synes at de er nogle fantastiske personer, var det helt vildt at se dem i virkeligheden. Ja, nu er jeg sikkert lidt meget fangirl, men jeg holder utroligt meget af dem.


 Det var lidt ærgerligt at trods jeg tog 50 billeder var der ikke rigtig nogen af dem der blev gode. De var alle sammen rystede og uklare, men koncerten var fed. Jeg fik hoppet og danset og sunget med på samtlige sange, så jeg knap kunne tale bagefter.




Jeg prøvede at tage et godt billede af dem alle sammen på scenen, men det er ikke let at få plads til seks mennesker på et billede og sørge for at det ikke bliver rystet, mens man hopper, hehe.


Lige et allersidste billede fra min koncert. Jeg synes det endte med at blive et meget godt billede af J-Dog, selvom resten blev lidt rystet.



No comments:

Post a Comment