Thursday, September 11, 2014

My inner writer

Jeg har svært ved at holde min skrivning ved lige, fordi jeg ikke har lyst til at starte for mange projekter på én gang og ikke har lyst til at skrive usammenhængende scener. Det har virkelig holdt mig tilbage i relativt lang tid. Til det problem fik jeg rådet at jeg bare skulle skrive hvad jeg havde lyst til når jeg havde lyst til det. På den måde kan jeg holde min skrivning ved lige og selv vælge hvad jeg har lyst til at skrive -  det behøver jo ikke alt sammen være romaner i verdensklasse.
Med det råd startede jeg et mere frit skriveprojekt for godt og vel en måned siden. Jeg skriver datoen for den dag jeg begynder at skrive og så skriver jeg ellers bare hvad der falder mig ind!
Ind til videre har det været tilfældige scener jeg bare har fundet på, halve og hele digte og enkelte ord eller sætninger jeg bare syntes lød fedt. Hele projektet er lidt hemmeligt lige nu, men som jeg arbejder videre på det, kan det jo være at der faktisk ender med at være tekster der er udgivelsesværdige på Movellas.
For ikke bare at holde alting for mig selv, kan jeg oplyse at jeg har uploadet en ny historie på Movellas, som jeg fandt på min computer. Det er ret sjovt at rode rundt og finde ting jeg fuldstændig havde glemt jeg havde skrevet.

No comments:

Post a Comment