Thursday, September 11, 2014

I came in like a Wreck-this-journal!

Jeg har været lidt kreativ og har ødelagt hele tre sider i min wreck this journal!
Først og fremmest tilføjede jeg tal til siden hvor man skal tilføje tal. Syntes den var lidt for kedelig som den var, hehe.


Jeg har virkelig tænkt meget på hvad man kunne gøre på siden hvor man skal "crack the spine". Det var lidt kedeligt bare at ødelægge bogryggen, så jeg tolkede lidt frit på teksten. Jeg tror ikke jeg kaster mig ud i at tegne skeletter lige forløbigt. Og splatpletten var jeg også nødt til at tegne i hånden, fordi papiret er så tyndt at vandfarve ville gå lige igennem.



Som det sidste har jeg revet en side til strimler. (Meget flotte doodles, som bogen står på. Græske bogstaver er sjove at skrive med.)


Jeg er fyldt med idéer til en masse af de andre sider, men det må jeg så klare senere.

No comments:

Post a Comment