Wednesday, July 2, 2014

Page nine, the first page...

Så har jeg valgt at give mig i kast med min Wreck This Journal! Jeg kan godt lide at den som noget af det første kommer med en advarelse og instruktioner.



Jeg ender nok med at bøje reglerne en lille smule, men det er min Journal, så jeg bestemmer.
Opgave nummer et er at tilføje mine egne sidetal til bogen. Jeg var lidt hurtig og overså at man skulle starte på siden og ikke fra starten af bogen. Så, ja, den starter på side 9.


Hvad endnu mere imponerende er at jeg allerede ved side 10 fuckede op... så nu har min bog to side 10 og sådan må det være. Ingen er jo perfekte, vel? Og jeg er sikker på at side 10 er en dejlig side, så hvorfor ikke have to?


Fun fact: Der er 224 sider i bogen, hvilket giver 112 blade og et omslag.

No comments:

Post a Comment