Saturday, July 26, 2014

Den sidste side i min skitsebog

 I går fik jeg tegnet lidt videre på et par tegninger jeg gik i gang med før jeg tog ud at rejse. Jeg tog mig halvvejs sammen og fik tegnet en del, men følte alligevel at det kun var halvhjertet, da jeg ikke gad rette ting så meget til og sådan. Jeg ved ikke hvorfor jeg for tiden har så svært ved at samle mig omkring at tegne.
Nå! Men lad mig presentere Jer for mine karakterer!

Mutte Uzul med sin Five Finger Death Punch t-shirt på. Min lillebror er blevet ret glad for det band så for hans skyld blev det det.


Uzul har en del tattoveringer på armene, ryggen og i ansigtet. Han bruger dem og en amulet til at fremmane dæmoner.



Jeg gjorde et forsøg på at tegne med en ny stil, men det gik ikke så godt som jeg havde håbet. I et forsøg på at redde det lidt prøvede jeg at tegne min normale stil oven i, hvilket faktisk gik overraskende godt! Jeg må sige at jeg er virkelig tilfreds med hvordan øjnene blev.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg forestiller mig dæmoner ser ud, men jeg gjorde da et forsøg. Og fik oven i købet leget med farveblyanter, hvilket jeg ikke har gjort i mega lang tid. (Ikke at man kan se det på billederne, så ringe som kvaliteten er...)




Uzuls dæmon kat/ dæmon som besætter kattelig. Han er noget træt af at være fremmanet af Uzul, men kan ikke gøre så meget så længe der er en kontrakt. 


Og her ser I et sørgeligt forsøg på at tegne Lily og Dmitri. Proportionerne er helt forkerte og ansigtsudtrykkende forkerte. Jeg gad bare ikke mere på det tidspunkt, så det blev som det blev. Dmitri ser mega creepy ud med det ansigtsudtryk han har, men han er altså en superflink fyr. Jeg fik heller ikke tegnet hans sleeve færdigt og hænder gad jeg slet ikke. Det var slemt nok at øjne gik helt galt.


Som det sidste billede er der det jeg fik malet i dag. Jeg har allerede malet motivet en gang før, men besluttede mig for at der var en del ting der kunne laves anderledes.

2 comments:

  1. er enig med øjenene. Og hold nu op hvor er maleriet skønt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du sagde at du godt kunne lide maleriet da du var hjemme hos mig så jeg har egentlig malet det til dig :3 come pick it up when you want it~

      Delete