Friday, July 5, 2013

Tengslemark Strandvej

Det er så hyggeligt at være i sommerhus med folk fra sin klasse. Vi var alle sammen klumpet sammen i et sommerhus i Højby ikke så langt fra vandet. Trods det blev der ikke badet så meget. Jeg var selv i vandet en enkelt gang og det var skønt! Men også ret koldt. Desværre har jeg været syg siden min fødselsdag, den 30. juni, så det gik hverken værre eller bedre end at jeg blev endnu mere syg! Så ja, nu har jeg ondt i halsen, kvalme, ondt i ørerne og alt muligt andet, haha. Den bad jeg vidst selv om.
Men ud over at blive syg har det da været en god tur. Vi fik spillet en masse kortspil og jeg fik tegnet en del, hvilket er mega rart. Folk kiggede også min skitsebog igennem og gav mig kritik på nogle tegninger og sådan noget. Det er mega dejligt når andre gider høre om ens tegninger og give konstruktiv feedback!
Men som altid på sådan en tur endte vi med alt alt alt for meget mad. Så en del blev smidt ud og vores morgenmad den sidste dag bestod af pandekager med is, brownies og kakaomælk. Sådan går det jo når det ikke bliver spist i løbet af ugen.
En anden ting som blev til overs fra vores skønne uge (som egentlig kun var fire dage) var en vandmelon. Ja, en vandmelon. Og hvad bruger man så sådan en til? Spise? Lave om til Wilson Jr? Udruge den i håb om at få en vandmelons-togepi? Svaret er nej! Især hvis man tilfældigvis også har en enorm hammer. Hvis man står med disse to genstande er det eneste rigtige valg at smadre den! Og tro mig, vi havde meget sjov med at smadre den. Efterfølgende lignede vandmelon et hoved der havde været offer for en hammermassakre. En smule makabert med rødt frugtkød og saft ud over det hele.

No comments:

Post a Comment