Friday, October 31, 2014

Halloween~

Åh gud, jeg er begyndt at komme lidt bagud med mine blogindlæg her.
MEN i dag er Halloween. Jeg elsker virkelig Halloween, fordi jeg er helt vild med det creepy, spooky tema og alle slags monstre. Det fremgår måske også lidt af mine tekster, hvordan jeg har en tendens til at skrive dem over i dystopi og thriller-genren.
Selvom jeg efterhånden er for gammel til at rasle og hverken havde selskab eller tid til at gøre det i aften, så måtte jeg altså lege lidt med make-up. Den lille glæde lader jeg ikke folk tage fra mig, haha.


Det årlige græskar skulle også lige skæres. Af en eller anden grund synes jeg altid at jeg ender med at få det skåret i al hast, fordi jeg har så mange ting på mit stramme program. Spørg mig ikke hvordan jeg altid får rodet mig ud i så mange projekter at jeg knap nok selv kan følge med. I hvert fald endte dette med at blive mit græskar. Oprindelige tanke var Miguel og Tulio fra Vejen til El Dorado, men det var vidst urealistisk fra starten af, haha.


No comments:

Post a Comment