Tuesday, September 23, 2014

Ny historie, yay!

Hvem skulle have troet at man ville have så meget tid i 3. G? Det er jeg nok en af de få der har været heldig nok til at få.
Men den ekstra tid har virkelig antændt min indre digtergnist. Jeg har fået min skrivemotivation tilbage og har virkelig fået mod til at skrive derudaf. Det betyder at jeg for det første tror at jeg snart vil kunne skrive videre på Hybris og Refugees og derudover har jeg også kastet mig over en helt ny historie. Det er en fantasy i en nutidig verden, hvor jeg inddrager en del bibelske figurer. Jeg har allerede fået skrevet det første kapitel og er godt i gang med kapitel nr. 2, så det er skønt. Jeg frygter lidt for de mindre planlagte dele, men det tager jeg til den tid, haha.
Som noget helt nyt har jeg også kastet mig lidt over digtning. Jeg er helt vild med prosa, især knækprosa, selvom nogen poesidigte også kan være virkelig smukke.

No comments:

Post a Comment