Thursday, September 19, 2013

Pokémon!

Det er godt nok noget tid siden jeg har fået blogget rigtigt.
På Nærum Gymnasium har vi tradition for at tegne vores klasse til årsbogen. Ligesom sidste år er det mig der har fået den opgave, og i år var der næsten entydig stemning for, guess what, POKEMON!
Så vi valgte os hver en pokemon, som jeg så fik den ære at tegne.


Jeg må ærligt indrømme at det var lidt svært at få dem alle sammen til at være der, men det var også virkelig hyggeligt at tegne.


Jeg endte med at tegne det hele op med tusch, hvilket jeg ikke synes jeg har fået gjort med mange af mine tegninger i lang tid, så det var helt rart at arbejde med det igen.


Det er godt nok også længe siden jeg har farvet mine traditionelle line arts digitalt, men resultatet er jeg ret godt tilfreds med, taget i betragtning af hvor hurtigt jeg lige fik det lavet.


2 comments: