Wednesday, June 26, 2013

Iron Man og Nail Art

Elsker hvordan min iPod insisterer på at "Iron" skal staves "Urin". Det ville være en interessant superhelt... Silly autocorrect.
I dag var jeg sammen med min dejlige mummi, Josse. Som altid er det super hyggeligt og vi får lavet en masse sjove ting og sager. Vores oprindelige plan var at tage til København for at stå på rulleskøjter i Fælledparken, men da det regnede og rulleskøjter ikke er så glade for vand, blev vi hjemme.
I stedet fik vi hygget os med noget nail art, mens vi hørt Hollywood Undeads to album, Swan Song og American Tragedy fra ende til anden.

Bagefter satte vi os og så Iron Man. Jeg ved ikke om det bare er mig, men Tony Stark har en virkelig fed personlighed! Filmen var i hvert fald god nok, ikke den bedste i verden, men har heller ikke mistet lyden til at se toeren og treeren. Ved ikke om det bare er mig og min begyndende obsession med Tony Stark, haha.


No comments:

Post a Comment