Monday, June 24, 2013

Cosplay: Genki

Stadig 67 dage til Genki 2013, men det er snart ved at være tid til at gå i gang med at få lavet de cosplays jeg skal bruge. Desværre er Genki ikke mere end tre dage lang så der har vi begrænsningerne for hvor mange forskellige cosplays jeg kan nå. Penge og tid er self også en begrænsende faktor - derfor job. Men job har selvfølgelig også sine ups'n'downs; plus penge, minus tid.
Men planerne for Genki er, so far, Portgas D Ace, Matryoshka Gumi og Camellia Gumi, i vilkårlig rækkefølge.
Ace har jeg haft som plan i omkring to år nu, så jeg tror det er på tide jeg tager mig sammen. Det var egentlig meningen jeg skulle være ham sidste år, men det endte med at halvt cosplay. Efter næsten et år er det stadig et halvt cosplay, så der er en del jeg skal have fikset inden september.


Matryoshka Gumi fik jeg lavet i efteråret. Det vil sige at jeg stak min let-indkøbte-og-kun-lidt-for-store-hættetrøje i hånden på Thea og fik hende til at male den. Det er også blevet sygt flot, så er glad for at jeg ikke selv keglede rundt i det.


Camellia Gumi er stadig i seperate dele, men jeg tror efter hånden jeg har fået købt alt ind til det. Jeg har ikke fået syet noget i lang tid så er lidt spændt på at gå igang igen.


Jeg har mange flere idéer til hvad jeg gerne ville have cosplayet, men nu bliver det sådan her. Er bare glad for at jeg kun skal burge korte wigs, da de er langt lettere at have med at gøre end lange wigs.

No comments:

Post a Comment